tisdag 4 november 2014

TILLBAKA!

Bukett plockad i slutet av oktober.
Vänner, jag tillbaka efter ett lååångt uppehåll. Jag ser att aktiviteten på bloggen varit stor och det gläder mig mycket att ni fortsatt att titta i bloggen även om det inte hänt något där.
Men jag har inte varit overksam. Förutom frösådder, förstås, har jag haft ett mycket spännande uppdrag som jag snart kan avslöja. 
Denna fantastiska sommar har bjudit på underbara stunder i trädgården samtidigt som det blev lite för varmt för tomaterna i växthuset. Skörden blev sämre än vanligt. Jag är fortfarande förvånad. Chilin, däremot, gick till rejält. Nu står det flera burkar med inlagd chili i källaren. 
Ses snart igen!

2 kommentarer:

  1. Det var på tiden! ;-)

    /Ruben

    SvaraRadera
  2. Vilken oktoberbukett! Jag har inte haft möjlighet att stifta bekantskap tidigare men återkommer.
    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...